Ja fa uns quants anys que vam emprendre aquest camí. Avui en dia, Noel ha crescut i s’ha modernitzat en tots els processos. No obstant això, hi ha alguna cosa que segueix intacte: el compromís per cuidar cada detall.
El jove Isidre Bosch Muntada compleix el seu somni obrint la petita "Carnisseria Model" a Olot. El principi d'una gran història.
El somni es va convertir en llegat familiar, aconseguint que el seu fill, Josep Bosch, al costat de Salvador Berga, consolidaran les arrels de Noel Alimentària amb la compra de la fàbrica d'embotits Mateu Vidal.
Berga i Bosch creen la marca "Noel", registrada el 1946 i coneguda fins als nostres dies gràcies a la seva constància i tenacitat.
La il·lusió es converteix en progrés amb la inscripció de la nova empresa "José Bosch Callís" al llibre 28 de societats de Girona.
La fam creativa guia aquesta trajectòria plena de nous productes. Noel es consolida com a especialista en Pernil Cuit en llauna.
La marca Noel passa a registrar exclusivament a favor de Josep Bosch, convertint-la en marca familiar.
Sempre en continu creixement, Josep Bosch encarrega el projecte d'una nova fàbrica a l'Avinguda Maestrat d'Olot.
Albert Bosch Sala fa el primer anunci de Noel a TVE, entrant per primera vegada en els salons de les famílies espanyoles i traspassant així les fronteres de Catalunya.
Amb gran visió innovadora, Albert Bosch crea els primers productes monodosi, a més de canviar la nova raó social a "Embotits i Pernils Noel, SA"
Albert Bosch llança el Pernil Curat sense Os o Pernil Desossat alhora que Noel comença a creuar fronteres, arribant a països com els Estats Units, Bulgària o el Japó.
Una nova meta: obrir-se a nous mercats. Noel viatja fins als Estats Units per conèixer la fàbrica d'embotits "Chudahy Packing Company" a Omaha.
Noel aviat genera interès en llocs tan llunyans com Zaire. La seva delegació i Albert Bosch es donen trobada a Madrid.
La marca segueix creixent amb la construcció d'una nova fàbrica a Begudà (Sant Joan Les Fonts).
Una de les millors experiències en plena etapa de progrés va ser la visita a l'empresa japonesa Fuji Oil Ipso.
Llançament de la segona campanya a TVE i les revistes: HOLA, Lectures, Garbo, Estima i Cuina, i Llar.
Noves necessitats generen noves idees de productes. Albert Bosch llança al mercat els anomenats "embossats".
Amb gran implicació, Albert Bosch protagonitza la tercera campanya de Noel a TVE, on dóna a conèixer el Pernil Cuit a Lata.
El dibuixant Joaquim Muntañola crea el còmic: "Noel compte divertit, la història d'una família que vol menjar pernil cuit".
La nostra campanya a TVE, Cadena Ser i diferents diaris, juntament amb el còmic de Joaquim Muntañola, "Noel compte divertit, la història d'una família que vol menjar pernil cuit", deixa empremta en la memòria de grans i petits.
La nostra campanya a TVE, Cadena Ser i diferents diaris, juntament amb el còmic de Joaquim Muntañola, "Noel compte divertit, la història d'una família que vol menjar pernil cuit", deixa empremta en la memòria de grans i petits.
Passen les dècades i es va adquirint destresa i qualitat. Obren una sala d'especejament a l'antiga fàbrica de Casapona de Sant Joan les Fonts.
Una família emparada per un somni i en continu progrés. Anna Bosch i Güell i Joan Boix i Sans es fan càrrec de la direcció de l'empresa continuant la seva trajectòria.
A més, l'esforç dels últims anys converteixen Noel en un agent important en el sector carni, que participa en la creació i fundació del Consorci del Pernil Serrano Espanyol (CJSE)
Icones del progrés industrial. Noel obté l'homologació europea per la seva planta d'elaborats carnis.
Noel compra la fàbrica de "Embotits Curos, SA" on es trasllada la planta de producte fresc i elaborat.
Sempre avançant, Noel remodela la seva antiga fàbrica de Begudà (Sant Joan Les Fonts) per a la seva conversió en planta de producció de llescat.
La societat "Boxwood, SA" és creada per Anna Bosch i Joan Boix.
Noel entra a formar part del "Escorxador de la Garrotxa, SA"
El creixement és part de Noel des dels seus inicis. L'ampliació de la fàbrica de Begudà (Sant Joan Les Fonts) és prova d'això.
Noel aconsegueix ser la segona empresa de la província de Girona del sector carni en volum de producció.
La participació en altres empreses marca aquesta etapa. Aquestes són: Pernils Llemena S.A., Jamones Alto Aragón S.A., Jamcal S.A. i Comercial Logística de Calamocha S.A.
Noel ha viscut el canvi en les necessitats del consumidor. Per això inverteix 4 milions d'euros en la creació d'una nova planta per assecadors de productes curats i per als seus nous productes: Els plats cuinats.
Amb la creació de la Fundació Albert Bosch, Noel vol donar suport a projectes mèdics com la investigació sobre el càncer infantil, col·laborant amb l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona.
Anna Bosch rep el premi a la internacionalització per part de la "Fundació Internacional de la Dona Emprenedora" (FIDEM).
Noel participa a la planta d'Alta Pressió APARPROCESSING (Barcelona), una tecnologia que augmenta la vida útil dels productes i conserva tota la frescor i el sabor.
Els temps canvien però el llegat contínua intacte. Els germans Albert i Xavier Boix i Bosch són la quarta generació que s'incorpora a l'empresa.
En continu desenvolupament tecnològic, Noel amplia la central de trigeneració de 10 megawatts.
S'adquireixen noves instal·lacions. "Cartolot", destinat al producte fresc i elaborats carnis, juntament amb una nova planta de producció de productes curats en Begudà.
75 Aniversari de Noel amb la mirada posada en nous reptes de futur.